Bende goon kullanan var mı meral ediyorum. 5,5 aylığız hala bez işini otuetamadık. Aslında sleepyden çok memnunum ama bacaklarında aşırı iz yapıyor. Molfix pure and soft kullanıyorum şu an o da her kaka yapışında üstü başı batıyor. Sleepyde hiç öyle olmuyordu. Şu goonun altın sarısı gibi paketinden kullananlar var mı aranızda. Tavsiye eder misiniz