Miraymomm LCW’dan da 3 takım alt üst alınca 900 küsür ödüyorum Zara’dan aldığımda da 900 küsür ödüyorum bugün fark ettim😂 Geçen LCW dan biraz aldım 3 takım kıyafet 2 takım çorap 965 mi ne verdik, bugün Zara’nın onlinedan 3 takım ekledim birde deri ceket ekledim 1600 ödedim. 659 zaten ceketti. Tam LCW ile denk gelmiş oldu. Gerçekten komik geldi bana nedense lcwnın bu kadar abartması. Kalite olarak bahsetmek de istemiyorum. Acaba normale dönecek miyiz
Mlk026 Miraymomm zarada sezon sonu bir şey bulamıyorum. Genelde kotları vs ordan alıyorum eşofman tarzı lcw lcw eski sezon rahat bulunuyor kuponlada uyguna geliyor lcwden yeni sezon almak mantıksız
Karpuzadamsipsapsop Ben Zara hm GAP alıyorum. Ayakkabıları skechers. Montlar northface columbia. Valla lcw den çocuk giydirilmez
yagmurkokusu_ Miraymomm geçen çocuk için yazlık şeyler beğendim 1200 ödedik yani o kadar da fazla birşey almadık. 2 li zıbın 2 tane tulum 2 tane de yazlık tulum.
incismom Miraymomm dünya kadar şey aldım H&m den en az 20 parça vardır. Şapka, mayo vs dahil. 4bin ödedim. Gayet ucuz geldi bana. Atlet, çorap,ayakkabı, bir sürü alt üst takım, 5li takımlar
[silindi] Miraymomm lcw üretici firmalarından birinde çalışan arkadaşım var. Bu fiyat farkının sebebini lcwnin çok çok fazla test yaptırdığından olduğunu söylüyor. Bir kıyafette ne kadar materyal varsa hepsi hem sağlık hem güven açısından ayrı ayrı bir sürü teste giriyormuş. Ürünlerinde tasarım çeşitliliğinin diğer markalara göre fazla olduğunu göz önüne alırsak böylelikle maliyet artıyor
Summerwine95 Miraymomm zara ve h&m de aman aman kaliteli degilki döviz kuru yüzünden biz çok pahalıya alıyoruz.İsin komik tarafı zara Türkiye’de üretim yapıyor hop girdi çıktı bir dünya para oluyor
Miraymomm Summerwine95 Zara, HM ile LCW kalitesini bir tutmuyorsunuzdur umarım. Aynı anda aldığım şeyler çoğu daha çabuk bozuluyor malı LCW nın. Hepsinden de sürekli Alışveriş yapan biriyim, gerçekten gözle görülür fark var. Lcw nın 1000 de 1 sağlam kalan şeyi oluyor. Aslında Zara’yı çok da pahalıya almıyoruz bence
incismom Summerwine95 bence gayet kaliteli ama ürününe göre değişiyor. H&M haftada kaç kez yıkıyorum tüylerden,yıpranma kesinlikle olmuyor. Zarayı sevmiyorum. Çalışanları da ukala. Hep aldığıma pişman oluyorum nedense. Doğumgünü elbisesini alayım dedim. Çocuğu ölçüm de aldım. Bi görseniz el kadar şey geldi.
Summerwine95 Miraymomm iki markanın da tabiki dandik ve kaliteli ürünleri var.Ama sırf zara diye hepsi muhteşem kalitede değil.Ayrica Türkiye’de inanılmaz pahalı.Gecen sene Almanya da ikisininde fiyatlarını görünce şok oldum.Orada Zarada yaptığım 400 Euro’luk alisverisi TL’ye cevirdigimde buradan alamıyordum.(o ara da yine kur 20 TL’ye çıkmıştı ona rağmen)
Miraymomm incismom Zara Cevahir çalışanlarını ben çok seviyorum ❤️ onun haricinde de kalıplarda evet Zara şaşabiliyor bizde de bazen, ama sorun yaşamadan değişiyorum
Summerwine95 incismom evet zaten ürüne göre değişiyor tabikide.Sonucta zara diye her ürünü muhteşem kalitede değil aynı şekilde LC waikiki,defactoda öyle.Yani Zara’yi biz Türkler biraz fazla abartiyoruz
Miraymomm Summerwine95 biliyorum 2010 senesinde kardeşim doğduğunda teyzemler almayandan 1 Euro’ya HM tişört getiriyordu. Tabi ki oraya kıyasla sadece Zara değil her yere daha fazla ödüyoruz.