Kızlar merhaba 8 ay 2 günlük kızım var. 2 aylıktan sonra atopik dermatit dedi doktor. İlaç ve damla yazdı. Cildi evet çok kuru, losyon sürüyorum, zaditen ve zyrtec damla yazdılar kullandım hala da kullanıyorum. Ama yinede kaşınıyor. Saçlarını kasıyor, kulaklarini çok hırçın kaşıyor baya yara oluyor kasimaktan. Ne yapacağımı bilmiyorum. Başına gelen var mı tavsiyeleriniz nelerdir.