10 gündür kızım burnunu kaşıyordu nezle-grip oldu sandık çünkü ateş öksürük vs yoktu. İburamin zero verebilirsin demişti doktor. Normalde grip olduğunda da burnu oldukça akardı. Bu sefer akmadı. Bir kaç gündür de dikkat ettim ağzı açık uyuyordu. Dün gece tıkandı afedersiniz balgam birikmiş iki kere kustu 😐 bugün tekrar doktora gittik Kbb doktor ve çocuk doktoru gördü burun etşeri şişmiş dediler üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş ek olarak allerset yazdı doktor serum fizyolojikle zaten temizliyorum ama yeterli gelmiyor sanırım tekrar doluyor. Acaba bu burun eti şişmesi sürekli tekrarlayan bir şey mi düzelir mi sormayı unuttum sonradan da kafamı kurcalamaya başladı kaç güne eski haline döner acaba uykusundan uyandıkça üzülüyorum 😑