Hilaltavuz Korse kullanımına ne zaman başladınız karnınızdaki şişlik ne zaman indi herkes hala hamile gibisin diyor psikolojim bozuldu
Profanne Hilaltavuz hiç kullanmadım ben 75 le dogum yaptım 1 2 ay sonra 50ye düştüm göbek felan kalmadı bende
Antalya07 Benim 2. Sezeryanım ilkinde hemen takmıştım ama 2. Sezeryanım biraz kötü geçti ağrılarım uzun sürdüğü için hemen takamamıştım göbüşünüz zamanla geçer merak etmeyin🥰
Kyr321 Hilaltavuz canım biraz sabret hemen gitmez göbeğin korseni kullan zamanla erir Kimseyi dinleme bebişinle ilgilen keyfine bak
EfBiCo Hilaltavuz eve geldim taktım 2. Günümde yani. Gitmişti göbeğim ama sonra çıkarınca yine çok yemekte etkili tabi geldi göbek geri sonra. Millete bakma sen. Bebeğin iyi oösun yeter
xtutku Hilaltavuz ben aynı gün kullanmaya başladım kullanabilirsşn bişey olmaz ama dikiş göbeğin altında havasız jalmamalı göbeği yukarı doğru çekip korseyi öyle tak
35lavanta Hilaltavuz 1. Ayda başladım düzenli kullandım cidden etkisini gördüm aynı zamanda beslenmemede dikkat ettim bütğn kilolarımı verdim yamuna korse kullandım
Bebegimm1 Hilaltavuz ben zayıf biri olmama ragmen aylar sonra eski kıloma döndüm hamile gibi gözükmeniz normal 9 ay snra o şişlik birden inmez ödeminiz bile hemen gitmiyor doğum yapan insanlar bunu bilir korse bi kaç gün kullandm ama gerek kalmadı eski bedenime döndüm bünyem zayıf oldugu için kıloya yer kalmadı
Newmomss Ben bir hafta sonra bikaç kez taktım.Ama çok rahatsız edici birşey daha da takmadım henüz var göbeğim ama beslenme ve sporla gideceğine inanıyorum.Bir buçuk ay oldu doğum yapalı
motherofLeyla Hilaltavuz 16 gün oldu bende öyleyim karnım şiş, bizde diyoruz içerde bi bebek unuttular herhalde diye :) alt tarafım hafif sarktı yumuşadı şiş yok yani ama üst tarafım şiş, netten korse sipariş ettim bakalım gün içinde çok sıkmazsa kullanıcam
Gamze_67 Hilaltavuz ilk yürütmeye kaldırırken takip kaldırdılar beni bir ay sonra iki ay olcak karnimda yağ kultesi gbi kaldı tabi hamilr gbi değil ama bı kukte kaliyor
Raacey__ Hilaltavuz kullanmak zorunda değilsin üzülüp canını sıkma 🤗 korseden rahat olmayabilirsin, yaranı kapatmak iyi olmaz en azından 2 hafta yüksek bel külotlar işini görür ben öyle yaptım çünkü 🥰
Familyboy Hilaltavuz canım kişiden kişiye değişir korse kullanımını doktoruna danışman gerekir dikişlerin durumuna göre sana söyler doktor