Bussraserra öncelikle geçmiş olsun canım o seni hiç unutur mu 🥺 çocuğunuza bir sarılın o sizin kokunuzu alsın siz onu koklayın 🥰 sütünüzün azaldığını düşünseniz bile emzirin. Anne bebek bağı hiçbir zaman bitmez 🧿 moralinizi yüksek tutun ,onun ya uykusu vardır ya da hastane ortamını yabancılamış olabilir.