Deletedmom0091 Kızlar 3. Ay 15 günlük bebeğim hergün 1 çay kaşığı versem bi zararı olurmu kullananlarınız var mı daha bekleyeyimmi bu arada sadece anne sütüyle besleniyor
babyandmoms Deletedmom0091 izelslm32 hakiki zeytinyağınında asidi var arkadaşlar asidini alın öyle verin bir demliğe koyun ocakta ısınmayq başlayınca göreceksiniz asidinin cıktığını boğazınızı bile yakıyor asidi
tubaelif Deletedmom0091 ben kakasını yapamıyordu gün aşırı bir çay kaşığı manasına koyuyorum. Dr her gün de verebilirsin dedi. Onlara yararı var dedi. Sonra dayım da en kalitelisi tariş markasıdır dedi. Şimdi unutmazsam her gün veriyorum
Mom084 Deletedmom0091 ben veriyorum canım has zeytin yağı veriyorum bazen sütüne bazen kaşıkla veriyorum kabız bı brbek benim ki doğdu dogali bı kabız sorunumuz var 🤔
ayazasaf Deletedmom0091 oğlum 1 ay boyunca çok zorlndı kakasını yapmakta mamasına koyuyorduk 3-4 damla ama bşberona yapılıyodu bende sabahları ağzına döküyordum çok şükür düzeldi. Şimdi yapamadığı zaman oluyorsa ağzına 3-4 damla döküyorum hemen yapıyor
izelslm32 Hergün neden veriyorsun ki canım ? Benim bebeğim tuvaletini yapamadı 1 hafta ben 1 gün arayla 1 er kaşık verdim hemen yaptı hakiki zeytinyağı
Deletedmom0091 izelslm32 benim bebeğimde nerdeyse haftada 1 yapıyor fakat ben biraz vitamin niyetiyle vermek istedim şifası acısından
zumramomm izelslm32 benim kızım yaklaşık 20gundur kakasını yapamıyor toplasan 4kere yapmıştır oda benim zorumla.Dr her gün 1seker kaşığı zeytinyağı ver dedi ama yine de yapmıyor.surupta verdi onuda kusuyor zaten elde var 0😕
Deletedmom0091 babyandmoms canım bebek için özel aldım soğuk sıkım asitli değil normal zeytinyağı ağır olur zaten
Duna41 Benn☝️ Hergün mamasına 1çay kaşığı kadar koyuyorum ayrıca bazen içiriyorum bile 1çay kaşığı kadar.. 58günlüğüz 1aydan itibaren veriyorum .. kabıZlık problemi var bebeğimin doktorum mamasına karştrırarak verebilirsin dedi
hellomom Biz veriyorduk, ama doktorumuz direk verme mamasına, yemeğine karıştır dedi. Çünkü zeytinyağ kıvamından ötürü akciğerlerine kaçabilir demişti. Bizde ondan sonra karıştırarak bermeye başladık. Soğuk sıkım saf zeytinyağ olması gerekiyor.
NhLpRn hellomom mamayla verdiğim zaman kabızlığına iyi gelmiyor direk verince geçiyor bizde kabızlığı
Deletedmom0091 hellomom bende soğuk sıkım aldım mama yok bizde meme veriyorum neye karıştıracam ki Dvit veirkende direk içiriyoruz ya acaba bunuda öyle versem olurmu ki
Deletedmom0091 ElizErva mama alanlara doktor veriyor anladığım kadarıyla bizde mama yok direk vermek istiyorum çok küçükmü ki bekleyimmi biraz daha acaba ben vitamin olsun diyerek vermek istiyorum çok şifalı cünkü
hellomom Deletedmom0091 yani desiğim gibi bizim doktorumuz direk kaşıkla vermeyi önermedi. Bende çaykaşığıyla veriyordum çok şükür birşey olmadı ama risk sonuçta.
Deletedmom0091 tubaelif bende yararı var diye vermek istiyorum kakayıda zaten haftada 1 yapıyor ama sıkıntı olmadı onda belki düzenede sokar
Deletedmom0091 hellomom hani Dvit de içiriyoruzya hergün 3 damla oda yağ sonuçta bi sıkıntı olmadı bunuda azar azar 1 cay kasığı kadar versek olur herhalde
ElizErva Deletedmom0091 5 günlüktü basladım ilk başta emiyordu bnde çay kaşığıyla veriyordum agzına ama çok dikkat et genzine gitmesin
Deletedmom0091 zumramomm benimde öyle haftada bir yapıyor nerdeyse ama bi döküntü yok bebekte sadece vitamin amaçlı şifalı diye vermek istiyorum aldım bekliyor öyle
Deletedmom0091 zumramomm anladım canım yakınmış ayımız en azından vitamin gibi etkisi olur bazıları zeytinyağı anne sütü gibi diyor ya o acıdan
hellomom Deletedmom0091 vermek istiyorsanız verin. Ben d citaminini de direk vermediğim için bir yorum yapamıyorum. Devit de kullanmıyorum başka bir markanınkini 1 damla olarak meme damlatıp veriyorum. Yada parmağıma. Emiyordu onu da. Devitin kıvamını bilmem ama bizdeki d vitamini zeytinyağ kadar da yoğun değil. Zeytinyağın kıvamı daha yoğun olabilir. Ama verirken dikkatli olun.
tubaelif Deletedmom0091 evet bana da oyle dedi her gün ver bebeğe yararı var zeytinyağının hatta o zaman 2 aylıktı