Bssraa2 Kyr321 ben aldım memnun olmasına memnundum kendi kendine sallıyordu ne güzel ama sadece 2 gün durdu içinde bir daha durmadı sevmedi eğer sevseydi çok rahat ederdim kucakta uyumaya alıştı
ruveydaensar Kyr321 beşik sallama aparatları da var . Fiyatı makul gelir mi bilmiyorum ama bakabilirisniz
Sely Kyr321 kiralarini diye uygulama var ordan kiralayabiliyorsunuz ama bnce çok işe yarayan bir urun değil pek durmuyor çocuklar orda
zeyzeyy33 Kyr321 bizde 1 aylıkken aldık kendi kendine sallanır uyur diye başta güzeldi de sonra durmadı bir de hareketlenince düşme tehlikesi var o kadar para vermeye gerek yok bence geri iade ettik 😅
Kyr321 Bssraa2 kaç aylık bebeğiniz Ben yeni doğan bebeğim için alıcam Ona alıştırıcam en baştan Kolaylık gibi geldi banada
Barinsmom Evet ben aldım ama oğlum çok hareketli olduğu için kullanamadım taş çatlasın 2-3 kere yatmıştır kenarda duruyo 😐
Aley2 Kyr321 bende bagi dastana var satıyorum hiç kullanılmadı hediye gelmişti , Babybjörn kullandığım için onu hiç kullanmadım ihtiyacınız varsa uygun fiyata verebilirim
Aley2 Kyr321 Kyr321 bir sene kaldı 2 sene garantili ürün , evet görebilirsiniz eğer almayı düşünüyorsanız .
Aley2 Kyr321 garanti süresi devam ettiği için ve hiç kullanılmadığı için Şuan normal fiyatı 4.000 tl civarı ben 2800 ,2900 civarı düşünüyorum
Aley2 Kyr321 Buda https://www.babymall.com.tr/bagi-dastana-otomatik-sallanan-ana-kucagi-gri-p-23858 bir sene önceki fiyatı stokta olmadığı için o fiyat yazıyorlar , bulursanız bana da söyleyin bir tane daha o fiyata alıp ileriye yatırım yapayım . Size kimse zorla bişey vermedi üslubunuza dikkat edin , düzgün araştırma yapın .