Bebeğim gece uykusuna emerek dalıyor. 10 aylık şuan. Bugün doktorum dedi ki memede uyutma artık. İşte gece çok emdiği için gündüz yemez. Gece çok uyanır vb dedi. Bugün denedim ama bebeğim ağlıyo yani. Yok yanında yat, yok temas kur, yok ninni söyle, kucağına al. Hiç biri işe yaramadı ve ağladı sürekli. Ben bebeğimi ağlatmak istemiyorum. Ve şöyle de bi durum var bebeklerin destekle/memeyle uyumasının normal olduğunu söyleyen de büyük bir kesim mevcut. Yani bebek nasıl huzurla uykuya dalıyorsa ona devam edilmeli şeklinde bir görüş var. Ve ben bu ikinci görüşe daha yakın hissediyorum. Bebeklerini emerek uyutup, 2 yaş sonrası zorluk çekmeden memesiz uyutmayı başarabilen anneler lütfen yazın. Çok mu zor oluyor sonrası.