Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 5 günlük 6 kilo 700 gram formül mama ile besleniyor doktorumuzun tadımlara çok azar azar başla demesiyle başladım fakat kesinlikle hiç bir şey yediremiyorum ne yoğurt ne kaşık maması zaten formül mamayıda az içiyordu iyice red etmeye başladı dünden beri toplamda 340 cc mama içti başka bişey yok bi tavsiyeniz var mı