Bukrelinam Doğum yapalı 4 buçuk ay oldu ama hala dikiş yerlerinde bir sizi var bir haftadirda karnmda bir siskinlik var acaba neden olur böyle olan var mı
Elftezcan Bukrelinam üşütmüş olabilirsiniz belki benim de ağrı oluyo ayaklarımı falan üşütünce siz gene de dr a görünün
Bukrelinam Randevu aldım Perşembe günü gidicem ama biraz korktum açıkçası zaten hiç elimi direniyorum dikiş yerlerinde bir hassaslık var smdide şişlik olunca