Kızlar merhaba iftara arkadaşlarım gelecek Çarşamba günü gelenlerin içinden ikisi kesinlikle et yemiyor öteki de köfte yemiyor tavuk ve balık yapabilirim. Balıkta sıcak yapıp sıcak yenilecegi için birde peşimden ayrılmayan bir kızim olduğu için hem pratik hemde zorlamayan bir menü yaptım.
Yayla çorbası (kararsızım)
Meyhane pilavı
Firinda tavuk şiş
Zeytinyağlı yaprak sarma
Köz patlican salatası
Tarator (kararsızım)
Triliçe
Sizce iyi bir menü mu birde ekleyip çıkarmam gereken bir şey var mı ? Hep pirinç olmasın diye pirinç pilavı yapmayayim dedim. Çorba da sürekli mercimek olduğu için bir farklılık olsun diye düşündüm. Çorbayı değiştirip pirinc pilavı mı yapmalıyim kafam karıştı 🙄