acemi-anne- Kızlar göğsümde öyle aşırı süt birikmiyor çünkü oğlum kolik bebek ve sürekli emmek istiyor. Sadece gece ilk uykusu uzun oluyor. Emzirirken aşırı canım acıyor yanma oluyor doktor mastit dedi. İlacı bir şeyi yokmuş nasıl geçecek ki ?