Mmeltem2801 Hangi suyu kullanıyorsunuz , doktor önerisiyle kullandığınız markalar neler bebeklerde doğal mineralli su mu yoksa doğal kaynak suyu mu ? Cam şişe mi plastik mi 🤔
Deletedmom277 Mmeltem2801 cam şişe kullandım 1 yaşına kadar. Sonra cam damacana aldım. Buzdağı marka kullanıyoruz
Mom9 Normal içtiğimiz suyu kaynatıp vermeyi düşünüyorum içeceği zaman. Çokta şeetmemek lazım bence 🙈😅