Harunsmsk Prensesssannesiiii burda çok kullanan olduğunu gördüm ama ne kadarlık bir bebeğe verilebilir bilmiyorum 24 günlük olduk aşırı gaz var kullanıp kullanmama arasında kaldım bende
Anneyimanne0 Prensesssannesiiii asla tavsiye etmiyorum rezene yi kimyon kullanabilirsiniz ama siz bilirsiniz
Kutayyy4250 Prensesssannesiiii rezene vermedim ama kimyon bende çok verdim gazlı bir bebekti kimyonu verince rahatlatiyodu gaz çıkarmada zorlanmiyodu ama tamamiyle hiç birşey gecirmiyo maalesef ilk üç ay içimizden geçiyolar😵💫
Hediyealp Prensesssannesiiii 2 . Ayda başladık bir çay kaşığı iki çay kaşığı veriyordum çok faydasını gördüm 3. Ayda gaz problemimiz hiç kalmamışti ha bide vicol damla kullandık oda efsane bir gaz damlası
Yusuf_karan Harunsmsk ben verdim hiç zararını görmedim 10aylıgız hala rezene verdiğim olur çok rahatlatıyor
Prensesssannesiiii Harunsmsk ben de çok okudum geçen gün arkadaşımın yeğeni de çok gazlıymış biz verdik dedi rahatladı dedi ama ne kadar da olsa insan ikileme düşüyor biz 41 günlük olduk gaz sancıları aşşırı arttı. Bilemiyorum ben de tereddütteyim
Harunsmsk Prensesssannesiiii aslında doktora sormak lazim gerçi doktorlara kalsa ilk 6 ay anne sütü hariç su bile verdirmiyor 🤭
Yusuf_karan Prensesssannesiiii dogdugundan beri veriyorum ilk zamanlar 2-3çay kaşığı kadar geri kalanıda ben içiyordum sütümdende alıyordu çok şükür gaz sorunu çok çekmedimm evet rezeneee bu arada
Prensesssannesiiii Harunsmsk evet 😅 ama gaz sancıları çok dayanılmaz.. bilmiyorum çok kararsızım iyilik yapmak isterken bişi olmasından korkuyorum her bebek farklı sonuçta
Prensesssannesiiii Yusuf_karan biogaia kullanıyorum asla faydası olmuyor anlamadım hatta kullanmaya başladım daha da arttı sanki çok kararsızım verip vermemek arasında gidip geliyorum
Harunsmsk Prensesssannesiiii maalesef öyle ama doğal birsey zarar vermez eskiler ne bulsa verirmiş şimdikiler su içse hasta oluyorlar
Yusuf_karan Prensesssannesiiii 2-3çay kaşığı kadar verip deneyebilirsin canım bir şey olmaz Allahın izniyle
Anneyimanne0 Prensesssannesiiii evet işe de yaradı. Bende siz gibş rezene kullandım ama normalde çok zararlıymış dr de söylemişti bana bir sitede de okudum uyarılınca bıraktım kimyon kullandım valla hem gaz için iyi oldu hem bebeğim rahattı. Hem ben içtim hem bebeğime verdim
Hediyealp Prensesssannesiiii birde size tavsiyem her emzirdikten sonra 1 Çay kaşığı ile su verin birde bebeğin kafasını dik tutup yani oturu pozisyon da sırtını sıvazlayın bebeğim kuvezde kalırken (1 ay kadar kuvezde kaldı) hemşiresi öyle çıkarıyordu gazını bende çok şaşırmıştım ama Saniyesinde çıkıyor