ozlemku en erken 7 en gec 8 bucuk gundz uykusu 2 ye dustu ve suresi uzadi..bzde soyle bi sknti var geceleri aglayarak uyaniyo aka gozunu acmiyor donuo kalkio yatagi yerden asagi inmek istiyor yatiriorum pis pis yapiorum 30 sn uyuyo gibi yapio snra yine aglama zaten her aglamada emio nerdyse dis donemindeyiz ama kalkip oturdgunsa gayet nrmall guluo bsyler soylemeeye calisio uykusunda bsymi goruyor korkuomu anlamiorim