Merhabalar 3 aylık kız annesiyim
Kilo artışımız bu ay sorunlu çıktı alması gereken ay gramından düşüktü . Doktor süt yetmediğinden bahsett sayımları yap dedi bakalım ona göre mama takviyesi olabilir dedi . Hali ile canım sıkıldı işim nedeni ile stresim ve yoğunluğum çok. Su en büyük etken farkındayım bazı zamanlar az tüketiyorum,öğrendiğimden beri çok içmeye özen gösteriyorum fakat yavaş yavaş sütümün azalmasından ve emzirememekten korkuyorum.
60cl bazen de onun altı çıkıyor . İki göğüs birden sağdığımda da fazla göremiyorum akşamları . Bir önerisi hikayesi olan paylaşırsa varsa çok sevinirim ..