Saadet1 Ulkaisma ben 37.gun temızlendım. 45.gun tekrar yoğun kanamalı adet oldum. Bugun 60.gun yöne lekelenme var. Normal mı bende bılemedım 🤷🏻♀️
sunflower01 Papatya-ya ay hic olmicak gibi korkuyorum 3 ay oldu sezeryanla doğum yaptım ama adet olamama sinirlilik yaptı Gibi bende
Lara17 ArasAslanannesi bende 2.5aylıkken oldum adet şimdide adet olmam gerekirken olmadım 2gün gecikti sizde nasıl oldu geldi mi sonra düzenli bir şekilde
ArasAslanannesi Lara17 canım şuan 2 aylik zaten oğlum yeni regli oldum ilk defa bakalım düzenli gelecek mi ama herkes düzenli bir şekilde gelmiyor diyor yani günü gününe olacak diye bir şey yok içini ferah tut 😊
ArasAslanannesi Lara17 canım şuan 2 aylik zaten oğlum yeni regli oldum ilk defa bakalım düzenli gelecek mi ama herkes düzenli bir şekilde gelmiyor diyor yani günü gününe olacak diye bir şey yok içini ferah tut 😊
Mercosey Lara17 ben bebiş 8 aylık olunca oldum ilk ama normalinden 10 gün gecikti düzenli olmadı doğumdan öncekine göre daha yoğun kanama oldu.
Flowersed ArasAslanannesi benimde 2 aylık bebeğim kHverengi çamur gibi gelmeye başladı reglm ağrısız olurdu ağrımda var doğumumda sezaryendi😢
Lara17 Flowersed evet benimde adette karın ağrım olmazdı. Benimde sezeryandı. Kaç aylardır olmadığımız için düzenimiz şaştı
Flowersed Lara17 sanırım evet lekelenme gibi de adet gibide bazen artıyor bazen yok anlayamadım. Emziremiyorum ben mama takviyeli gidiyor ondan erken başladı adetin diyorlar siz ne durumdasınız acaba