AlparslanAnnesiiiii yogunbakim sürecini yaşamış biri olarak söyleyebilirim ki bebeklerimiz orada huy değiştiriyor dış dünyadan uzak kalıyorlar ve hastaneden çıkınca alisma süreçleri oluyor düzenli aralıklarla beslenmeye alışmış bir bebek kendi uyumaya oradaki sıcaklığa göre alışmış olmasi da bunu tetikliyor ki beslenmede anne sütünün yeterli olmadığı yerde mama verdikleri için ona da alışmış oluyorlar çoktan . Benimde kızım prematüre doğum yoğun bakımda kaldı . Ben hastanede kaç saat aralıklarla besleyip hangi mamayı kullandılar nasıl uyuttular gibi şeyleri sorup not almıştım evde aynı şekilde düzene devam ettim
24 derece sıcaklık ,Los ışık , gözleri kapalı olacak şekilde şapka takıyorum ağzında emzikle desteksiz uyuyor ve 3-4 saat ara ile beslenip yaklaşık 1.5 saat ayakta kalıp tekrar uykuya gecisisni saglamam gerekiyor gece beslenmesi sadace 1 kez yapıyorum 1 ay oldu taburcu olduk şuan 5 aylık