Kadertr Kizlar bebeğim 3 aylık yaklaşık 20 gündür kakası yeşil, kan kaka tahlili yapıldı göğsü dinlendi ultrason ile bakıldı çok şükür sorun yok ama kakası düzelmiyor. Önceden sarıydı. Anne sütü ve mama içiyor. Neden kakası yeşil olabilir ?
Lilybaby Kadertr biz yaşamadık ama benim doktorum yeşil kaka normal bu dönemde demişti. Her şeyi ağızlarına götürdüklerinden oluyor sanırım. Ellerini yıkayın sık sık emziğini oyuncaklarını da dezenfekte edin
Zeynep-Azra Kadertr benim de 2 aylık bebeğim geçenlerde yeşil oldu banyodan sonra üşüttüm sandım ama internetten de baktım fazla miktarda yeşil yapraklı sebze yeyince de olabiliyomuş tabi bu kadar uzun sürer mi bilmiyorum ama ben o kaka öncesinde 2 akşam üst üste koca bi tabak ıspanak yemiştim 2-3 kere yeşil oldu geçti
Bebegimm1 Kadertr yeşil sarı normal olan benm bebeğimin kakası yıllardır yeşil bir sorunuda yok test de vermiştik doktor zaten normal demişti bi sorun çıkmamıştı hala yeşil sarı yapar 2.5 yaşında 2 aylıkken faln başlamıştı
Kadertr Lilybaby evet bende ondan şüphelendim çünkü eli hep ağzında yani umarım ondandır başka sorun olmasın da
Elifknk Hafif bir üşütme veya karın ağrısı olduğunda yeşile döner benim bebeğim de öyle oluyor takip eden biriyim bebeğimin herşeyini bebeği olanlarda hep böyle söyledi
Kadertr Zeynep-Azra ben de yeşil salata ispanak cok yerim ama sütten çok mama içiyor oran olarak yani yine de etkilemiş olabilir mi bilmiyorum.
Seymatugraipek Benimki 2 aylıkken yeşil ve kokulu olmaya başladı. Biraz da ishal gibiydi. Bütün tahlilleri temiz çıktı fakat doktorumuz dedi ki ben temiz çıksa bile bu bebeğin alerjik olduğunu düşünüyorum dedi. Anne sütü almıyordu o yüzden alerji mamasına başladık hemen. 1 ayda düzeldi. Hala yeşil yaptığı oluyor ama o ekşi koku gitti tamamen.
Seymatugraipek Kadertr biz de aptamil comformil kullandık bir süre. Sadece şuna dikkat edin ilk verişlerde içine biraz zeytinyağı katın 1 damla kadar. O mama çok katı bir mama kolay kolay çözünmüyor o yüzden kabız yapıyor. Bağırsak florası o mamaya alışana kadar biraz zeytinyağ katın derim. Şimdi bebek çok küçük sakın katmayın diyen topluluktan bireyler buraya yazacak ama yaşadığımı anlatıyorum.
Kadertr Seymatugraipek evet soğuk sıkım zeytinyağı her manasına değilse de arada katıyorum bir damla . Doktorum da önermişti teşekkürler