15 i bitirdik 16 ya girdik biz 12-13 ken başladı bizim kızda mama meme anne baba park ve gezmeye gitmek istediğinde dadi diyor ilk başlarda anne demiyordu zorla diyordu şimdi de aynı geçti ama kendi isteğiyle baba diyor baba diye ağlıyor hatta bizde de bazı zamanlar konuşmak istemediği oluyor bence biraz bekle bazı zamanlar hiç konuşmuyordu sebebini bilmiyorum oluyor ya bebek işte