Mommmmms Bebeğim 6 aylık ve emiyor pcos durumumdan kaynaklı adeti düzeni sokma amacıyla doktorum yasmin’e başlamamı söyledi bebeğim artık büyüdüğü için bir sıkıntı olmayacağını belirtti aynı durumda olan emzirirken kullanan var mı
Dimitrina_kovaceva Mommmmms emzirirken yasmin kullanma demişti doktor. Bi süre cezarette mi ne onu kullanmıştım
GKM Mommmmms merhaba, bende emzirirken doğum kontrol hapı kullandım doktorum banada bir sıkıntı olmaz demişti. Çok şükürde bir şey yaşamadım.
Mommmmms Noname21 Dimitrina_kovaceva cerazetteyi 40′ım çıktıktan sonra kullanmaya başlamıştım bende çok kanama yaptığı için bıraktırmıştı doktorum
Mommmmms GKM ah bu cümleyi duymak öyle bir rahatlattı ki beni çok teşekkürler siz bebeğiniz kaç aylıkken başladınız hangi ilacı kullanmıştınız
GKM Mommmmms Ben Desolett marka kullanmıştım. Kızım 9 aylıktı ben kullandığımda emziriyordum da . Toplamda tedavim geçene kadar 2 kutu kullandım. Tedavim bitince bıraktım.