Fatmannny Kızlar bebeğim bugun 5. Kez tuvaletini yapıyor ishal yapacak hiç bir şey vermedim 3 gün önce rota ve menenjit yaptırdık ondan olma ihtimalı var mıdır bu açıdan sonra başına gelen oldu mu
Fatmannny Berilsmom13 ateş felan yok huzursuzlukta yok öyle kaka yaparken ağlama felan da yok ağrısı olsa ağlar diye düşünüyorum yine de bir hastaneye gitsem mi bilemedim aşı yapmış olabilir belki diye düşündüm
Berilsmom13 Fatmannny yani onu bilemem ama benim kuzumda geçen haftaishal oldu sonrada pişik oldu sebepsiz yere eczaneden krem aldım geçirdi hemen