tatlibiranneo Elimde çok fazla sarımsak var buzlukta denedim ama tadı değişik geldi soyup kavanoza koysam alt kısma koysam çabuk ölür mü koku yapar mı?
Melisaispr tatlibiranneo Ben de buzluğa atmıştım tadı da kendi de değişmişti birazını da normal buzdolabına koymuştum kavanozla hiçbirşey olmamıştı tadı değişmemişti
melosta tatlibiranneo buzdolabına koydum ben baya götürdü beni ama belli süre sonra filizlenmeye başlıyor
sgok tatlibiranneo ben soyup ileanın kilitli poşetlerinde difrize atıyorum hiç bi degisiklik olmuyo hep öyle kullandım
Emosoguz tatlibiranneo valla ben buzluğa atıyorum soyup tüm tüm hiç bişe olmuyor tadında da bir fark görmüyorum
sleepymom tatlibiranneo ben soyup doğradım kavanoza koyup üzerini geçecek kadar zeytinyağı koydum hiçbir şey olmadı direk yemeklere bir kaşık koyuyorum eğer tane olarak kullanacaksaniz yine aynı şekilde yapabilirsiniz
NM_mom Soyup koyarsan filizleniyor. Ya soymadan koy ya da soyup buzluğa koyabilirsin. Ben soyup buzluğa koyuyorum tadında bi farklılık olmuyor
Sueris tatlibiranneo Bende koyuyorum dolaba ama buzlukta denemedim. kavanoza zeytinyagı ekleyip öyle koyuyorum. 👌🏽😏
bluem tatlibiranneo 1 kilo sarimsagi makinadaj gecirip buzluga attim yil boyu ordan alip kullniyrum hic sorun yaasamadim