Bebegim 3 aylik. Kaka yaparken cok ikiniyor. Bazen masajlarla ve ya zeytin yagini kulak cubuguna surup masaj yapdiktan sonra yapiyor. Yapamayincada cok agliyor. 3 aydir boyle. Kabiz olmuyor. Sivi oluyor kakasi. Agrilar uyutmuyor bebegimi. Ne zamandan eahat yapacak artik yiprandim gerçekten cok zor donem