Zeynoopink Kızlar bi kızım var ellerinizden öper ama hep sorunlu yemek yemesi yedikten sonra hep balgamlı kusması valla şaşırdım artık götürmediğim doktor kalmadı bi sorun bulamadılar her neyse kızım 9 aylık ayakların üstüne basamıyor normal mi
Birberenannesi Zeynoopink bence bunun için doktora gidin canım burda ne söylesek yanlış olur. Kızım 9 aylık ama tutunarak kalkabiliyor, belki normaldir daha basamaması belki değildir en iyisini doktor bilir.
Zeynoopink Birberenannesi evet haklısın cnm ama burdakiler daha erken diyor emeklemesi lazım felan dediler
kxbxx prensveprensess_ emekleme bir gelişim basamağı olarak görülmüyor bebeklerde endişelenmeyin Zeynoopink bebeğim 9 aylık 1 aydır tutunup kalkıyor şöyle anlatayım siz ayağa kaldırdığınızda kendini dik tutmaya çalışıp ayaklarına ağırlığını veriyorsa sorun yoktur zamanı gelince tutunup kalkacaktır yine de doktorunuza danışmanız daha doğru olur tabi
tubis61 10 aylık oldu oğlum ancak bastı ayaklarının üzerine ve 2-3 gündür emekliyor korkmayın her çocugun gelişimi farklı