ayse01_alparslan Oğlum altı buçuk aylık burnu akiyo bide çok hapsuruyor doktora götüreyim mi yoksa evde ne yapabilirim bunun için ( hastaneler tıklım tıklım çünkü :(
hunilimomy ayse01_alparslan burnunu sık sık temizleyin ama doktora götürün küçük çünkü daha ilerlemeden doktor muayenesi şart
Elevka_96 ayse01_alparslan ben bu tür durumlarda çocuğu değerlendiriyorum yüksek ateş varmı bebek huzursuz mu. Ateş yoksa ve ya 38 i geçmiyorsa bebeğimde keyfi yerindeyse kendi atlatsın diye bekliyorum sık burnunu temizliyorum bebek rahat nefes alsın diye duş aldırıyorum tertemiz oluyor.
ayse01_alparslan Elevka_96 fizyolojik serumla temizliyoz onunla yapalım dimi herzamanki gibi ilk bebeğim tekim ondan soruyorum
Elevka_96 ayse01_alparslan evet ıslatıp aspiratör ile çekiyorum . Gecede uyutmadan duş aldırıyorum rahat uyuyor.