İyi akşamlar anneler.Kızım 7 aylık genelde hep kabizdir ara ara düzelir büyük tuvaleti.Bu sabah kabizdi zorlandı yaptım.Sonrasinda düzeldi ikinci defa yaptı ama bu sefer sarımsı yeşilimsi mukus gibi çok kötü kokulu akıntı vardı ve baya fazla idi.Biraz önce yine biraz yaptı ve yine mukus vardı birazcık.İnanilmaz kötü kokuyor.Sanki balgam gibi.İki gündür brokoli yediriyorum acaba diyorum enfeksiyon vardı omu aktı.Yoksa bir şeye alerjisimi oldu.Ayni durumu yaşayan var mı aranızda? Görsel koyamadim midesi hassas olanlar için 🤗