Kızlarım merhaba, biz gelişim geriliği ile 36+9 da mecburi sezeryan ile doğduk Şuan 1ay 23 günlüğüz doğum kilomuz 2060 gr dı iki gün hastane de kaldık çıkarken kilomuz 1700 idi. 2-2,5 saat emerek 1. Ay sonunda 3200 kg olduk. 1 ay 3 haftalığız kilomuz da Şuan 3800. 1. Aydan sonra 3 saate çıkarttım emzirme sürelerini. İki kez uyuyakaldıgım için 5 saat olduğunda bile ağlayarak uyanmadı açım diye bebeğim hatta zorla emzirdim. Sütüm çok şükür bol ama çok tazyikli her emzirme de tıkanıyor.. reflümüz mevcut bir de çok kusuyoruz hıçkırıkken gaz çıkartırken.. son üç gündür geceleri de gündüzleri de mışıl mışıl uyurken bi anda asla uyumamaya ve ağlamaya başladık… kucakta uyuyor zorla yerine getirdiğimiz de sıçrayarak uyanıyor .. sorularım reflü üzerine ve sütün tazyikli gelen annelerim neler yaptı dinlemek istiyorum… özellikle uykuya dalamama sorunu olanlar nasıl yol izlediniz. Eşim sağlıkçı nöbet usulü çalışıyor ailem şehir dışında başbaşa kalıyoruz kızımla tıkanmalarda ve bu uykusuz geceler de ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Yemek yemeği ev işi yapmayı geçtim tuvalete gidemez oldum sürekli gözler kapalı uykum var uyuyamıyorum ağlaması ile birlikteyiz. Uyusa bile 15 dk sonra uyanıyor