Merhaba tecrübeli anneler 🌸Kızım 2 ay 3 günlük uykusuzluk,mukuslu kaka,sürekli burun tıkanıklığı gibi belirtileri yazmıştım forumda bir arkadaş süt alerjisi olabilir demişti.Dün doktora gittim kan alındı ama kesin sonuç çıkmayabilirmiş,laktoz intoleransı da benzer tepkiler yaparmış bunun için laktazm damla verdi.Kakada kan yok,gelişme geriliği(kilo,boy) yok,deride döküntü yok.Sadece normal renkli genelde ishal gibi mukuslu kaka,hırıltı,uykuya dalamama sıkıntılarımız var😭