Bebeğim 1 yaşında. Şimdiye kadar hep biz yedirdik ana öğünlerini. Meyve vs kendi elinde yedi sadece. Yemeğini kendi döke saça yesin en azından uğraşsın, dokunsun yiyeceklere istiyorum. Bu aydan sonra mümkün mü? Yapan var mı? Tavsiyelerinize ihtiyacım var