Kezbanyenge01 benim ki de öyle hem anne sütü hem mama veriyorum 3,4 günde bir kaka yapıyor ama çokta koyu yapmıyor, yaptığı zaman 3 tane bez atıyorum, doktor 10güne kadar normal dedi, gaz konusunda benim ki de öyle çok kötü kokuyor ve devamlı gaz çıkarıyor alttan sizin de öyle mi