Ballicinarinannesi Merhaba arkadaşlar. Yarın menenjit aşısı olcaz ilk dozu 6. Ayda yaptırdık ( numerix) yan etkisi olmadı şimdi 7. Ayda bexsero yaptıracağız yaptıranlar bilgi verebilir mi yan etkileri neler ateş vs yapıyor mu?
Yasemin5 Ballicinarinannesi Benim bebeğim 8. Ayda ilk dozu oldu ( Bexsero) hiç bir sey olmadı. Ateşte yapmadı. 24 saat takip edersnz ateşini.
Lilybaby Ballicinarinannesi benimki 3. ayda oldu küçük olduğu için mi bilmiyorum çarptı kuzumu gece inledi ateşi çıktı ama calpol verince geçti uzun sürmedi
Biz3kisiyiz_ Ballicinarinannesi bizi baya etkiledi nimerix sıkıntısiz atlattık ama bexsero geçen hafta yaptırdık 9 aylık kızım 2 gün ateş huzurluk inleme mahvolduk doktorumuz söylemişti ateş olmasa da 2-3 gün calpol verin ağrısı olur diğer aşılara göre ağır diye ama biz calpol fitil falan dönüşümlu olarak verdik. Ben bir daha diğer dozlarını da yaptırmayı düşünmüyorum açıkçası.
Ballicinarinannesi Yasemin5 aa inşallah bizimki de öyle olur gitmeden calpol vermeyi düşünüyordum ağır dediler hep 🫢
Ballicinarinannesi Lilybaby yaa baya erken yapılmış ağır gelmiş olabilir bakalım bize nasıl etki edecek 😔
Yasemin5 Ballicinarinannesi gitmeden vermeyin. Aşının etkisini azalttığını duymuştum. Ben hiç bir aşısına önceden vermedim. 38.2 yi görünce vermemi söylediler. Çok şükür olmadı ateşi.
Ballicinarinannesi Biz3kisiyiz_ inşallah bizi çok kötü etkilemez 😔 geçmiş olsun. Aşı bu kadar etkiliyorsa Allah korusun çocuklarımızı 🙏 yine de onun iyiliği için yaptırın bence aşı önemli 😔
Ballicinarinannesi Yasemin5 teşekkür ederim bilgilendirme için yaptırdık geldik bakalım nasıl olacak 🤗
Yasemin5 Ballicinarinannesi Allah kolaylık versin. İnşallah çıkmaz ateşi. Uyurken falanda ince giydirin ben tek kat kısa kollu ile yatrmştım aşı sonrası uykusuna🥰
Ecenin_Annesi29 Ballicinarinannesi nimenrix 7. Ayda olduk biz cok az ates yapti agri cok yapti kizimda uykusunda hep ıhıldadı. 2 gun sonra normale dondu ama
AliAreninAnnesi Ya oğlum 2 aylık bugün menenjit, verem ve rota aşısı yapıldı. Haftaya kalan 2 aşısı yapılacak. Bize de bexsero vuruldu ateş yaptığını yazmış herkes. Şu an okuyunca bir tedirgin oldum açıkçası. Başka yan etkisi varmı acaba bende bilgi almış olayım 🫤
Pericikk AliAreninAnnesi bu şekilde olmasını doktorunuz mu planladı verem zaten başlı başına ağır bir aşı üçü birlikte zor geçebilir sıkı takip edin ateşini umarım kolay atlatırsınız
Ess92 Ballicinarinannesi biz 7. Ayda bexsero ile başladık akşam bacak ağrısı oldu baya calpol içirdik kucağımızdan indirmedik ertesi sabaha geçti. Çok ağır geçmedi yani
AliAreninAnnesi Pericikk Menenjit ve rotayı çocuk doktorumuz yaptı. Sonrasında sağlık ocağına gittiğimizde aile hekimimiz isterseniz aşıyı bölebiliriz dedi bende zaten aynı anda 5 aşı nasıl kaldıracak çocuğum derken kendimi yiyip bitiriyordum doktorda öyle söyleyince tamam dedim. Verem aşısını yapalım o zaman sadece dediler. 5 li karma ve KPA daha ağır dedi pazartesi olacağız onları da 🤷♀️
Simgealp39 Ballicinarinannesi oğluma ilk bexero 4. Ayda vuruldu ve ilk dozu oğlumun canını çok yaktı sonrasında da ateş aşı yerine dokununca bile can acısı birden bire katılarak ağlama huzursuzluk her şey oldu fakat 2. Doz bexero 6. Ayında oldu ve 0 yan etki sanki hiç aşı olmamış gibiydi
Pericikk AliAreninAnnesi 3.ay boş aslında özel aşıları 3.ayda yaptırabilirdiniz hepsi bu ayda fazla geldi bana doktorunuzda biliyor bu ay devlet aşılarınında olduğunu onun söylemesi gerekirdi bence. Neyse inşallah kolaylıkla atlatırsınızda bir sıkıntı olmaz geçmiş olsun🌸