Kızlar kızımda 2 gün önce balgamlı öksürük başladı bugünde sesi kısıldı,gözü çapaklanıyor. ateşi huzursuzluğu filan yok çok şükür. Bugün sesi kasılınca acile götürdüm doktora bir şeyi yok dedi, odasını nemli tut zeytinyağ pekmez karıştır emziğini batır ve o balgamı söker dedi. Sizce?