İlk defa yoğurt mayalıycam kızlar. Mayaya şeker veya tuz karıştırıyor musunuz? kaç litreye kaç kaşık maya kullanıyorsunuz? Mayayı direk kavanozlara mı bölüştürüyorsunuz yoksa tencereye mi koyuyorsunuz direk? Ve son olarak mayayı ne kadar sütle açıyorsunuz?