Bana doktorum da hemşire yakınım da “korseye gerek yok. Egzersiz yap. Korse göbek fıtığı yapıyor. Karın kaslarını zayıflatır. Baskıya gerek yok” dediler. Kullanmadım ben de. Ama korse moda olmuş sanırım.
Merak ediyorum korse kullanıp sıkıntı yaşayan oldu mu uzun vadede?