Mama verildiğini duyan herkes mama verme diyor neden yani gerçekten mantıklı bir sebep arıyorum bende meraklı değilim mama vermeye ama şartlar ortada. Şimdi bağışıklık sistemi felan diyecekler de mama vermeyip sadece emziren annelerin bebekleri de ortada gerçekten nedir mama vermenin sakıncası bilmediğimden soruyorum