Uykusuzhergeceeee Kızlar bebeğimin kolları ve elleri hep soğuk. Ense ve göğsü gayet sıcak ama kollar eller neden soğuk olur ya anlamadım
LaMamaDellaCicala Uykusuzhergeceeee kac aylık bebeğiniz uc aydan küçük ise vücut isi dengesini tam ayarlayamiyprdur el ve ayaklatina bakip üşüdü sanmayin gogsu ve ensesi onemli onlar sicaksa sorun yok
bebekanasi Uykusuzhergeceeee bize cocuk doktorumuz ev cok sıcaksa el ve ayaklar soğuk olur terledigi icin demisti evin derecesibi kontrol edebilirsiniiz :)
Uykusuzhergeceeee bebekanasi 23 derece evimiz önceden böyle değildi ama hasta oldu geçenlerde ondan sonra böyle oldu sanki. Ateşlendi bir ara
LaMamaDellaCicala Uykusuzhergeceeee dis cikariyor yada bir kaşiftir belki agzina sokuyorsa elini ama yasi baya buyuk benimki dokuz aylik ancak bu kadarini bilebiliyorum acemiyim ilk bebegim ama sordugumda doktora bu ikisini demisti
Uykusuzhergeceeee askmoglum kan dolaşımıyla ilgili yazıyor ama kafama takılıyor önceden böyle değildi bi kan tahlili yaptıracağım