Rumuz_13 Kızlar bebeğim 10 aylık yeni enfeksiyon geçirdik siz uykudayken kaka yaptığını farkederseniz kaldırıp altını değiştiriyor musunuz uyanınca mı değiştiriyorsunuz birde gece boyu sabaha kadar uyanmazsanız çişinide değiştiriyor musunuz
Bade5 Rumuz_13 kakayı değişirim uyansa da öyle yatırmam çişi de çok doluysa değişirim genelde geceleri 1 beden büyük bez kullanıyorum çiş için rahat oluyor
incitomm Rumuz_13 ben gündüz bile yapar yapmaz degisiyorum kokusuyla durulmuyor bide teması düşünemiyorum yaptığı gibi değişin sağlıkları için çok önemli 🌺🙏
Rumuz_13 Dondurmalikahve gece mi sabaha karşı mı yaptığını anlayamıyorum uyanmayınca bizde uyuyoruz sabah yaptıysa hemen değiştiriyoruzda gece farketmiyoruZ yapıp yapmadığını
Rumuz_13 Sennurrr kendi uyanmayınca uyuyunca bizde uyuduğumuz için kaka yaptı mı ne zaman yaptı anlayamıyorz
Rumuz_13 incitomm gece işte son mamasını alıp uyuyınca sabaha kadar bizde uyuyoruz yapıp yapmadığını anlayamıyoruz bazen sabah bir kalkıyorum sadece çiş var bazen kakada yapmış oluyor yeni mi eski mi yaptığını bilmiyorum gündüz hemen bekletmiyorum ama gece biraz anlamamız zor oluyor kendi uyanmıyorda
Aloneeee Rumuz_13 kaka yaparsa gece de olsa gündüz de anında değiştiriyorum sadece çiş varsa sabah kalkana kadar almıyorum
35lavanta Rumuz_13 Kız kaka yaptığını fark etsem nasıl yayıp geri uyurum mümkünmü öyle bişey yazık günah😬😬 Hiç gece kaka yapmaz ama dediğim gibi yapsa anında değiştiririm.. Gece uyanıyor ama çişini değiştirmiyorum bakıyorum bezin durumuna göre çoook dolu olduğu nadir oluyor anca ozaman
Rumuz_13 35lavanta yok kız kaka yaptığını görsem öyle uyanıkken uyutmam sorun gece bizde uyurken yapması ve uyanmaması ne zaman yaptığını bilmememiz😂
35lavanta Rumuz_13 Gece sen her uyandığında poposunu kokla ben öyle yapıyorım 😂😂😂😂 sabahta kaka yapışmışsa bil ki önceden yapmış 😂
35lavanta Rumuz_13 Yok kurur tecrübeyle sabit bir kere kaka yaptı çişide vardı zaten bez değişme vaktiydi artık dur şu elimdekileri bırakayım değiştireyim dedim o sırada telefon çaldı sonra çamaşırlar gözüme battı derken resmen unutmuşum sonra bi aklıma geldi kaka yapışmış biraz ama ay çok üzülmüştüm 🥹🥹
bilgekizinannesi Rumuz_13 gece yaparsa fark ederseniz mutlaka değiştirin derim mahveder pişik ileri derece olur
Sedaekrem Rumuz_13 uykuda kaka yapıyorsa tabı degıtırmelısın canm rahat yatması adına ama benim bebegım uykudayken yaptınız hıc hatırlamıyorum çşş konusuna gelince ben gece uykusuna yatacagı zaman buyuk takıyorum 1 numara sabaha kadar duruyor 18 aylık
Rumuz_13 Sedaekrem enfeksiyon falam yapmadı değil mi bize dr çiş için uyanmazsa ellemeyin demişti ama sonra enfeksiyon olunca acaba ondan mı dedim
Sedaekrem Rumuz_13 yanı uyanırsa degısyor tasma yapmasın ama enfeksiyon filan idrarda kaynaklı bırsey olmadı canm doktorda uyanmadı surece degıstırme demıs zaten neden enfeksiyon yapsın ki bu arada bebek kızmı erkek mi benim oglum var belki cinsiyet yonu den farklıdır bılmıyorum ama soyle bir sey soylıyım 18 aylık bebegım gece tasmıs benzinden usutmus sanırım ustu ıslanmış hep yedıgın cıkartıyor su an