Mmdr mop konusuna katılıyorum mopun işe yaramadı için yerde hiç halı olmayacak ya da çok büyük bir evin olacak halıları işaretleyeceksin yanından geçecek.
Benim evim klasik bir ev olduğundan mesela koridorda halı var yanı onun geçebileceği kadar boşluk değil öyle olunca halıdan geçmesi gerekiyor halı ıslanıyor yani bende pek mopu kullanmıyorum. Ancak yazın halılar kalkıksa o özelliği kullanıyorum o nedenle bence evin çok büyük değilse mop çok elzem bir özellik değil