Merhaba🌸
Benim bebeğim de 1 aylık. Kolik, sürekli ağlıyor. Çocuk doktoru gaz için MALFOR damla verdi, eşimde ondan önce ALLE VİANDO diye bir damla aldı, 2 damla veriyoruz. Biraz rahatlatıyor.
Emziriyorsanız yemeklerinizde kimyon kullanın. Gaz için iyi geliyor. Stres, gaz sizden bebeğinize de geçer. Soğuk, gazlı yiyecek ve içecekler tüketmeyin.
Rahat uyuması için ılık bir banyo, yarım kundak, loş ışıklı, sakin ortamda uyutun.
Allah yardımcımız olsun. 😅