Kızlar kızım 22 aylık bende gurbetteyim tek arkadaşım kızım yani günlük en az 1 saat birebir eğitici aktivite etkinlik yapmaya adamışım kendimi illa ki hergün bir saat aktivite yapacağım 45 50 dk da beni tatmin ediyor farketmez ama ramazan girdi gireli 5 6 gün anca bunu yerine getirebilmişizdir ya benim yapasım gelmedi sahur falan düzenim bozuldu yada o istemedi oynamayı ama oynamadığm günler için kendimi çok kötü hissediyorum gerçekten böyle bir huzursuzluk olamaz yani gerçekten sözle anlatılacak bişey değil yani bu durum yani onunla oynamadığım gün öleyim daha iyi