NNihall 6 aylık aşımızi olduk sabah akşam çok huysuzlandi aşıdan sonra şurup verdim ateşi çok az ama çok huzursuz ve aşı yeri şiş normal mi ??
kxbxx NNihall 6. Ay aşısının biri bizde de şişlik yaptı bir ay falan geçmedi hatta doktorumuza 7. Ayda menenjit aşısını diğer bacaktan yaptırdık
Sennurrr NNihall bize de 5. Ay aşısında olduğunda doktorumuz normal demişti. 1 haftaya geçmişti sanırım
edabolukbasi NNihall bizde de menenjit aşısı şişlik yaptı ayın 24 ünde 4. ay aşısı var nasıl olacak bakalım 🥺
Uykusuzkoala NNihall bizde yeni olduk şislik ilk gün oldu sonra gecti ama 3 gündür cok uykulu oldu, süreklu uyumak icin mızmızlaniyor sizde de böyle mi
NNihall Uykusuzkoala bizimki huysuz ya hiç mutlu değil ağlıyor mizmizlaniyor uykusu var ama uyumuyor anlamadım