Anne Baba dede mama meme gel ti(git) bal Allah abla k ,mia,pis pis (kedi) hav (köpek) uuu (kurt) üüü (horoz) mee(koyun) vuu (uçak) bom(top) hüp( su -süt) nene nen nen (uyku) hıhı(Evet) ııı (hayır) Alıcı dili çok iyi. Annenin ve Öykünün çoraplarını getir de giyelim derim önce kendi odasına gidip çekmeceden kendine çorap alıp sonra benim odama gidip çekmecemi açıp çorap alır gelir. Her şeyi anlar yapar. Anne gel mama şeklinde bazen kelimeleri art arda söyler. Normal mi tüm bunlar?