Bebeğim 28 günlük. Hastaneden çıktığınızdan beri her gün 5 damla şeklinde vermemizi söylemişti doktor. Ben 5 damla vermeye çalıştım ama ilk zamanlar çoğunda ağzından çıkardığı oldu tekrar vermedim. Bazen 4 veriyorum vs. Bugün internette 3 damla diye okudum korktum ben mi yanlış anladım acaba diye. Sizler kaç damla veriyorsunuz? Zararı olmuş mudur?