Mağrifetli Anneler; Artık adı her ne ise aralarındaki fark varsada ne oluyor bilmiyorum.
Kayısı, incir, üzüm artık her ne katılıyorsa içine karısıkta olabilir. Önümüzdeki ay dogumum var sezeryan olacak. Kabız olmuyorum ama wc cıkmadan hastane salmıyor. Lavmanda istemiyorum. Şimdi hem süt için hemde kabızlık olmaması adına rahat wc cıkmak için önerebilceğiniz veya sizin kendinizin yaptığı tarif varsada olur.
Ayrıca Şeker katmak şartmı? Tercihim şekersiz olması ama derseniz kötü oluyor şekerde katarim