Ben ilk 2 yada 3 aya kadar ütülemiştim 😂 baktım kızarıklık ve tahriş falan yok bıraktım ütü yapmayı daha doğrusu sürekli kıyafet yıkandığı için üşendim birazcık o yüzden bıraktım. Ben çok abartıldığını düşünüyorum eskiden ütüyü bırak bebeklerin kıyafetleri ayrı bile yıkanmazdı