Bizdede kakada kanla başladı kan ve deri testinde çıkmadı sadece mama alıyor bebeğim ama kakada kan gelmesi devam ediyor alerji maması kullanmasına rağmen geçmedi böyle durumda olan var mı geçmemesi normal mi yoksa 4 aylık bebeğime kolonoskobi yapacaklar ne yapacağımı bilemiyorum