Gizemh Merhaba kızlar guatr için kan aldılar bebekten 3 günlük yaptıran var mı yüksek çıkmış 11 Sarılıkta 11.27 ne yapmam lazım sarılık için bol emzirme uyandıramıyorum emzirmek için . Guatr için haftaya tekrardan kan alıncak yaşan varmı aranızda ?
Pol34 Gizemh sarılığınız sınırda yani çoğu doğan bebeğin aşağı yukarı bu aralıkta çıkıyor emzirmek düşürüyor