Sule9094
Bizim ailede kimsede yok , doktorumuz şüphecii bir doktor . Nörolojik açıdan da bakıldı . Daha sonuçlanmadı ama .
Bebeğim 3 aylık olacak birkaç gün sonra kafasını tutamıyor henüz ve gün içerisinde çok uyuyor . Yüksek damağı da var. Dolayısıyla biz birçok yerden takip ediliyoruz . Genetik test bile vereceğiz bununla ilgili.
Keşke sizin gibi sadece göz doktoruna takipli olsaydık . Bebeğinizin fotoğrafı var mı gözünü merak ettim